Opinia użytkownika: Pamela_3
Dotycząca firmy: New Yorker
Treść opinii: Personel nie podchodzi do klienta dopóki nie zostanie o to poproszony. Bardzo ciężko wśród tłumu klientów było zlokalizować jakiegokolwiek pracownika, nie są ubrani w żadne stroje służbowe i wydają się zwykłymi klientami. Gdy w końcu mi się to udało dwie ekspedientki stały między półkami i rozmawiały ze sobą, miałam wrażenie, że im przeszkadzam. Jednak gdy już o pomoc poprosiłam zostałam obsłużona bardzo szybko i sprawnie. Po obsłużeniu mnie pracownica wróciła jednak do rozmowy z koleżanką. Między niektórymi stojakami przejście było na tyle wąskie, że nie mieściły się w nim dwie osoby, szczególnie gdy jedna z nich miała torbę z zakupami. Powinno się to zmienić, znacznie utrudnia to zakupy w godzinach popołudniowych i przy większym ruchu. Parę bluzek zrzuconych było na podłogę i nie zostało to zauważone przez pracowników. Ceny były przystępne, tańsze oferty zostały odpowiednio wyróżnione i wyeksponowane, dzięki czemu o wiele bardziej widoczne.