Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PSB Mrówka
Treść opinii: Wybrałam się dzisiaj do tego sklepu z myślą zakupu doniczek ceramicznych. Sklep ogromny powierzchniowo z bogatym asortymentem. Po wejściu do sklepu zapytałam się przechodzącego obok mnie pracownika, gdzie mogę znaleźć doniczki do kwiatów. Mężczyzna odpowiedział, że znajdują się na samym końcu po lewej stronie. Odpowiedź była prawidłowa, znalazłam je bez trudu. Jednak zarówno ich wielkość jak i wzory nie przypadły mi do gustu, wybrałam tylko jedną sztukę, mniejszego kalibru na kaktusa. Po drodze zahaczyłam jeszcze o stoisko z akcesoriami samochodowymi i postanowiłam zakupić jeszcze plak do kokpitu, piankę do tapicerki i szampon z woskiem. Udałam się do kasy. W kolejce do kasy przede mną czekały dwie osoby, więc szybko przyszła moja kolej. Pani kasjerka nie przywitała mnie w żaden sposób, była zajęta rozmową z drugą kasjerką, rozmawiały na tematy prywatne. Nie zapytała się czy chciałabym otrzymać fakturę na którykolwiek zakupiony przez mnie produkt, więc po zeskanowaniu wszystkich akcesoriów sama o nią poprosiłam. Jakież było zdziwienie na jej twarzy, odburknęła tylko, że o tym powinnam ją poinformować na samym początku. Zapytałam się, czy mogę zapłacić kartą płatniczą za wszystkie produkty. Pani agresywnie odpowiedziała, że jedynie za produkty powyżej 20 zł. Jednak ze względu na fakt, iż poprosiłam fakturę na akcesoria samochodowe, pani musiała rozdzielić moje zakupy na dwie transakcje. Doniczka wraz z podstawkiem kosztowała poniżej granicznej kwoty 20 zł i kasjerka odmówiła mi, a nawet nakazała zapłacić gotówką. Pani, która mnie obsługiwała nie była życzliwa, czy miła. Do swojej pracy nie podeszła należycie. Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Sklep czysty, zadbany. Ogólnie ocena sklepu (produktów, cen) jest pozytywna, minus dla pani na kasie.