Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: W niedzielę wieczorem 14/02/2010 udałam się na zakupy do sklepu Decathlon we Wrocławiu. Parking przed sklepem nie jest duży, więc trochę czasu zajmuje znalezienie wolnego miejsca. Niestety parking jest nie zadbany i słabo odśnieżony. Pierwszy krok z samochodu zakończył się kąpielą w śniego-błocie. Poszukiwałam asortymentu kajakarskiego, a konkretnie jednej rzeczy z tej dziedziny sportowej. Wiedziałam, że sklep posiada ją w swoim zaopatrzeniu, ponieważ wcześniej znalazłam je na stronie internetowej tegoż sklepu. Niestety nikt z zapytanych przeze mnie pracowników nie potrafił odpowiedzieć na moje pytanie o położenie rzeczy, której szukałam. Jedna z pracownic odpowiedziała mi nawet pytaniem ,a u nas takie coś w ogóle jest?”. Poza tym, pracownicy wyglądali jakby bardzo się nudzili, stali grupkami i rozmawiali, kompletnie nie zwracając uwagi na klientów. Jednie pozytywną stroną pracowników, są moim zdaniem ich jednolite stroje. Oczywiście poszukiwanej rzeczy nie znalazłam. Jeśli chodzi o zaopatrzenie sklepu, to ocena niestety znów jest negatywna. Puste półki, straszny chaos w rozłożeniu sprzętu. Przy kasie poszło dość sprawnie i szybko.