Opinia użytkownika: Prorok
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Lokal w jakim mieści się bank jest stary, nieprzyjemny dla oka i wymaga kapitalnego remontu. Czas obsługi klienta jest przeraźliwie długi, a kolejki do kasy (których jest stanowczo za mało) przypominają czasy PRL'u. Persolnel jest wprawdzie wysoce wykwalifikowany i kompetentny w zakresie oferowanych usług, aczkolwiek rozmowa jest bardzo oziębła i oficjalna. Pracownicy nie szukają kontaktu z klientem. Ogranizacja przyjęcia gotówki z konwojów jest karygodna, kiedy to umundurowany i uzbrojony po zęby konwojent włącza się w kolejkę wyczekująć, aż nadejdzie jego kolej, by mógł oddać do kasy pieniądze, które następnie pani kasjerka liczy przez kolejne kilka długich minut. Atmosfera wśród ludzi oczekujących robi się bardzo napięta i nerwowa. Bank można podsumować sformułowaniem takim, że zatrzymał się w rozwoju kilkanaście lat temu.