Opinia użytkownika: Łukasz_809
Dotycząca firmy: Cinema City
Treść opinii: Rezerwacja biletów i miejsc przez internet, już od dawna, jest uważana za bardzo dobry pomysł. Wybierając się na seans, możemy wybrać miejsca i czas z dość dużym wyprzedzeniem czasowym. Jednakże przy podawaniu danych osobowych, wymaganym polem do uzupełnienia, jest pole zawierające numer telefonu, nie koniecznie komórkowego. Ciekawi mnie, w jakim celu trzeba podawać, te dane. Zrozumiałym byłoby dla mnie, jeżeli na numer telefonu (komórkowego), podany w formularzu, automatycznie przychodziłby sms z przypomnieniem o rezerwacji i obowiązku zapłaty i odebrania biletu przed wyznaczonym czasem. Przeważnie jest to pół godziny przed seansem. Choć w takim wypadku jak 14 lutego, Cinema City zastrzegło sobie, że bilety trzeba odebrać godzinę przed seansem. Co czasami może skutkować anulowaniem rezerwacji. Może warto byłoby pomyśleć nad takim udogodnieniem dla klientów.