Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Dnia 12-02-2010 udałem się do sklepu na zakupy. W dniu wizyty padał śnieg. Sklep był posprzątany. W sklepie, w niektórych miejscach, dosyć trudno było się poruszać, ponieważ wystawione były palety z towarem. Na sali sprzedaży próbowałem znaleźć pracownika i zapytać się o dostępność produktu, ale niestety nikogo nie udało mi się spotkać, chodząc pomiędzy regałami. Sklep był dobrze zaopatrzony, większość towarów posiadała czytelne ceny. Kiedy ustawiłem się w kolejce do kasy, przede mną stało 6 osób w kolejce. Na 6 dostępnych kas, były czynne tylko 3, przez co ustawiały się duże kolejki. Robiąc zakupy w innych dyskontach, kiedy zaczynają tworzyć się kolejki, uruchamiane są dodatkowe kasy, w tym sklepie też tak dotychczas było, ale w dniu dzisiejszym musiałem stać w długiej kolejce. Po podejściu do kasy, Pani przywitała się ze mną, szybko kasowała zakupiony towar, szybko poprosiła o zrealizowanie transakcji kartą. Obsługa była miła, sympatyczna, sklep był dobrze zaopatrzony, trudno było poruszać się między pułkami z powodu rozstawionych palet z produktami.