Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Dnia 12/02/2010 udałem się na zakupy do hipermarketu Carrefour w Łodzi na ulicy Bandurskiego. Parking należący do marketu był odśnieżony, łatwo znalazłem miejsce do zaparkowania. Robiąc zakupy poszedłem na dział owoce oraz warzywa. Poszedłem do wag, gdzie waży się zakupiony towar. Była bardzo długa kolejka, ponieważ z dwóch wag, była czynna tylko jedna, w drugiej skończył się papier. Poinformowałem jedną z Pań z personelu, że skończyła się taśma w wadze i przez to tworzą się kolejki, czy mógłby ktoś wymienić. Pani odpowiedziała, że zaraz to zrobi, przecież się nie rozdwoi. Pani wymieniła taśmę od razu, ale jej komentarz moim zdaniem był zupełnie niepotrzebny. Po zrobieniu zakupów, udałem się do kasy. Tutaj ponownie natrafiłem na dużą kolejkę. Było czynnych parę kas. Byłem 10 w kolejce. Po szybkim zrobieniu zakupów, musiałem stać w kolejce 15 minut. Kiedy w końcu nadeszła moja kolej, poprosiłem Panią, żeby sprawdziła cenę chusteczek nawilżających, ponieważ w regale nie było ceny akurat na ten produkt. Pani sprawdziła cenę, która nie była dla mnie atrakcyjna, więc podziękowałem. Pani poinformowała mnie, że będzie musiała dzwonić po kogoś żeby wycofać towar. Zamiast zrobić to w połowie kasowania zakupionych przeze mnie produktów, Pani zadzwoniła dopiero na sam koniec, jak skasowała wszystkie produkty. Musiałem czekać około 5 minut, zanim przyszła Pani i wycofała zakupiony towar. Kiedy Pani wycofała towar i chciałem zapłacić kartą, okazało się, że Pani wcisnęła przycisk, jakbym dokonywał płatności gotówką. Dobrze, że akurat była Pani przy kasie, która cofała sprawdzany przeze mnie towar, bo szybko i sprawnie pomogła kasjerce rozwiązać problem. Myślałem, że szybko i sprawnie zrobię zakupy, jednak po zrobieniu zakupów straciłem 20 minut. 15 na oczekiwanie w kolejce, 5 przy kasie, na wycofanie towaru, którego cena mi nie odpowiadała, oraz na zatwierdzenie płatności kartą, a nie gotówką.