Opinia użytkownika: ANNA_1993
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Reklamacja telefonu. Musiałam reklamować telefon-nie chciał się włączyć. To był mój błąd. W tym salonie byłam po raz pierwszy, masę pracowników i jeszcze więcej klientów. Jedną z pracownic Plus'a poprosiłam o pokierowanie do odpowiedniego stanowiska, no generalnie o pomoc. Pani -zdaje się, że o imieniu O.-blondynka ok. 27-30 lat lekko przy kości, była conajmniej oburzona, że ją o coś pytam. Stwierdziła, że mam wziąść numerek. Pech chciał, że mój numerek trafił właśnie na te panią. Kultura osobista na poziomie - zero. Na każde grzecznie zadane pytanie odburkiwała w bardzo niegrzeczny sposób, np. że telefon zastępczy to może dostanę, a może nie, zobaczy. Nawet na odchodne nie odpowiedziała dowidzenia. Ca gorsza nie udzieliła mi żadnych informacji z własnej inicjatywny, a to co powiedziała nijak ma się do rzeczywistości. Telefon miał być naprawiony w ciągu 2tygodni (tak to ujęła), po 3 tygodniach wybrałam się do Plus'a i dostałam informacje, że to nie są 2 tygodnie tylko 14 dni roboczych, które drwają już 28 dni kalendarzowych, czyli 20 dni roboczych. Zatem do kultury osobiste na poziomie zero, można dodać zerowe kompetencje. Ogólny wygląd salonu-bez zarzutów, zgodnie ze standardami Plus'a.