Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: W poniedziałek 8 stycznia udałem się do banku Millenium w Żorach w celu wybrania pieniędzy z konta ponieważ zapommiałem zabrać ze sobą karty do bankomatu. Udałem się do placówki, teren przed bankiem był czysty, na wejściu drzwi wejściowe oraz okna były czyste. Bankomat, który jest umieszczony na wprost od wejścia również czysty bez paragonów leżących obok. Wszedłem do środka i zostałem od razu powitany przez pracownika a następnie zapytany w czym może mi pomóc. Poinformowałem pracownika, że przyszedłem do kasy. Pracownik poprosił mnie o chwileczkę cierpliwości ponieważ właśnie jest obsługiwany inny klient. Po dwóch minutach zostałem zaproszony do kasy gdzie pracownik mnie przywitał i zapytał w czym mi może pomóc. Poprosiłem o wypłatę pieniędzy. Następnie pracownik poprosił o dowód osobisty i już po chwili wydał mi gotówkę o którą poprosiłem. Cała operacja przebiegła bardzo sprawnie. W sklepie bardzo dobra i szybka obsługa klienta. Lokal w środku dobrze oświetlony z materiałami reklamowymi dostępnymi dla klientów. Bank znajduje się w centrum miasta co zapewnia mu bardzo dobrą lokalizację.