Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Z okazji zbliżających się urodzin mojego brata, udałem się do Empiku w celu rozejrzenia się za ewentualnym prezentem. Zaraz po wejściu do sklepu pozytywne wrażenie zrobiła na mnie czystość, niejaskrawe oświetlenie i przyjemna cicha muzyka. Najpierw skierowałem się w stronę stoiska z grami planszowymi. Łatwo tam trafiłem ponieważ stoisko znajduję się zaraz przy kasach, jest dobrze oznaczone i widoczne. Pomimo bogatej oferty gier nie odnalazłem interesującego mnie tytułu. Podszedłem do kasy, za którą stał pan R., wysoki brunet z długimi włosami. Gdy tylko podszedłem przywitał się słowami: Witam Pana, w czym mogę pomóc. Wyjaśniłem, że szukam gry planszowej i podałem jej tytuł. Po kilku chwilach wyszukiwania w komputerze podanego tytułu dowiedziałem się, że gra jest w ofercie sklepu lecz w żadnym oddziale w Lublinie aktualnie jej nie ma. Zapytałem się o ewentualny termin sprowadzenia gry, lecz przekraczał on 7 dni więc zrezygnowałem z zamówienia. Pan R. dodał, że niestety ewentualne zamówienie przez sklep empik.com również będzie długo realizowane. Zrezygnowałem więc z zakupy gry i udałem się miedzy półki sklepowe poszukując innego interesującego prezentu. Po kilku chwilach poszukiwań odnalazłem nową książkę ulubionego autora mojego brata, wydanie było bardzo dobre, cena przystępna więc zdecydowałem się na jej zakup. Podszedłem do kasy, kasjer R. z uśmiechem powiedział: Cieszę się że znalazł Pan coś innego. Naliczył kwotę należną za książkę, przyjął płatność i szybko wydał resztę. Zakupy były bardzo przyjemne, obsługa miła i serdeczna. Warto wrócić tam po kolejne zakupy.