Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Dnia 12 lutego podjechałem na stację BP w Rybniku przy ulicy Raciborskiej, aby zatankować samochód. Na stacji całe otoczenie czyste, parking odśnieżony, dystrybutory czyste, drzwi wejściowe oraz szyby czyste. Aby podjechać pod dystrybutor musiałem czekać kilka minut z uwagi na duży ruch. Po podjechaniu do dystrybutora i rozpoczęciu tankowania samochodu chciałem umyć szyby. W pojemniku znajdowała się bardzo mało wody zmrożonej jednak i tak udało mi się przetrzeć przednia szybę. Następnie udałem się do kasy aby zapłacić za paliwo. Zostałem przywitany przez pracownika. Pracownik zabrał kartę na punkty i skasował za paliwo. Zostałem również zapytany czy chcę płyn do spryskiwacza tymbardziej, że jest teraz w ciekawej promocji z myjnią gdzie dodatkowo można zarobić na konto karty PAYBACK 1000 punktów. Podziękowałem a pracownik podał kwotę do zapłaty i wydał zgodną resztę a na sam koniec podał ilość punktów, które znajdują się na karcie i zaprosił do ponownej wizyty. Podsumowując: stacja w bardzo dobrym miejscu, czysta na zewnątrz i wewnątrz. Jakość obsługi na stacji na wysokim poziomie. Niestety mała ilość wody w pojemniku do mycia szyb oraz uszkodzone urządzenie do pompowania powietrza w kołach.