Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: Dnia 9 lutego podjechałem na stację STATOIL w Żorach przy ulicy Wodzisławskiej aby zatankować samochód. Na stacji całe otoczenie bardzo czyste, zadane, drzwi wejściowe czyste, parking odśnieżony. Podjechałem od razu pod dystrybutor gdzie zatankowałem samochód. Ponieważ miałem bardzo brudne szyby i chciałem je umyć sięgnąłem po szczotkę niestety w pojemniku nie było wody. Udałem się zatem do innego stanowiska ale również tam wody nie było. Następnie udałem się do kasy aby zapłacić za paliwo. Zostałem przywitany przez pracownika. Pracownik zabrał kartę na punkty i skasował za paliwo. Pracownik niestety nie poinformował mnie ile mam punktów na koncie tylko oddał kartę i paragon. Pracownik również nie zaprosił do ponownej wizyty a na moje słowa pożegnania pracownik odpowiedział. Podsumowując: stacja w bardzo dobrym miejscu jednak ze słabem wyjazdem. Stacja bardzo czysta na zewnętrz jak i w środku sklepu. Pracownik z którym miałem kontakt był jabkby "nieobecny". Minusem jest jednak brak wody w pojemniku do mycia szyb.