Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: TUI
Treść opinii: Wizyta w biurze podróży pod adresem:Scan Holiday - Łódź, Al. PiłsudskiegoScan Holiday Łódź, godziny otwarcia: pn-pt: 09.30-21:00Obserwacja wstępnaBiuro znajduje się w jednej z wielu łódzkich galerii handlowych Galerii Łódzkiej na poziomie -1. Między sklepami Happy Shop i Gracja. Na przeciwko Stoisko – sklep z lodami i sklep Villa ItaliaII. Rozpoczęcie wizyty:Ponieważ biuro znajduję się w galerii handlowej otoczenie główne jest zazwyczaj czyste i zadbane. Szyby muszą być czyste, aby przyciągały klientów i dbały o wizerunek samej galerii a nie tylko konkretnego sklepu czy punktu usługowego. Szyby czyste. W prawej części wystawione aktualne oferty biura także „Hit Dnia” i monitor-telewizor wyświetlający reklamy biura. Podłoga czysta. Brak wykładziny. Zamiast wykładziny płytki utrzymane w należytym porządku.W biurze o dość małej powierzchni trzy stoiska obsługi ustawione w jednym rzędzie na tyłach stanowisk szafko regały z folderami TUI i Scan Holiday. Naprzeciwległej ścianie stoi stolik plus dwa krzesła na stoliku po trzy foldery TUI i Scan Holiday.Po przeciwległej stronie do wejścia uchylone drzwi do zaplecza-zapalone światło. W biurze nie paliły się wszystkie światła więc trudno ocenić czy któraś żarówka była przepalona. W biurze jedna osoba. Kobieta. Ubrana w strój firmowy – jak sądzę. Niebieska ( wręcz błękitna bluzka krótkim rękawkiem) plus apaszka kolorze spranego złota z napisami TUI. Włosy ,paznokcie czyste. Na wysokości serca przypięty identyfikator. Jednakże trudno odczytać kim jest ta pani. Imię i nazwisko napisane jasnoniebieskim długopisem stylem mało czytelnym. Do biura przyszłam bez dziecka. Pani przywitała mnie słowami „dzien dobry ”. Od razu powiedziałam zainteresuje mnie oferta 2+2.le niech mi coś doradzi. Pani zaproponowała 3 hotele z klubami dla dzieci . Szczegółowo opowiedziała o ofercie klubów. Opowiadała jakie zajęcia są proponowane dzieciom. Wspomniała, że dzieci maja zakładane poczty email, strony i mogą z nich potem korzystać. Mają ( te dzieci) identyfikatory i mogą się bawić całymi dniami. Opowiadała także o dobrym jedzeniu. Dość prawnie poruszała się po kataloguPytania o Wyspy Kanaryjskie nie było. Po moim pytaniu pani M. szybko wyszukała w katalogu ofertę powiedziała ze to byłby najlepszy wybórPytanie kolejne dotyczyło odległości od plaży. Możliwości zbierania muszelek i zabrania ich ze sobą do kraju.Kolejne pytanie dotyczyło samej nazwy all inclusive. Pani wyjaśniła co to oznacza i z czym się wiąże.Oczywiście nie zdecydowałam się w tej chwili na żadną z opcji .Powiedziałam, że muszę porozmawiać z mężem i starszą córką. I jak tylko podejmiemy decyzję dam znać.Pani M. nie zaproponowała możliwości wstępnej rezerwacji.Dostałam jeden katalog i wizytówkę z wpisanymi ręcznie imieniem nazwiskiem osoby, która mnie obsłużyła. Stąd wiem jak się nazywała.Uważam ,że pani M. była miła. Bardzo kontaktowa. Chętnie odpowiadana pytania.III. Analiza SWOT Silne strony:1. Ładny lokal2. dobry punkt na tego typu dzialaność3. czyste szyby4. ładna ekspozycja „towaru”5. czyste pomieszczenie6. ład i porządek7. miła i profesjonalna obsługa8. Schludna i czysta obsługaSłabe strony:1. kiepskie położenie w tego typu galerii2. Za mały lokal ewentualnie nie ten typ lokalu – chodzi o ustawnośćSzanse Zagrożenia1. dalszy rozwój biura2. mniej klientów przez lokalizację w centrum handlowym w miejscu małej aktywności klientów