Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Jakiś czas temu opisywałem swój problem z bankiem PKO BP, że nie mogę uzyskać informacji o zasadach zwrotu różnicy w ubezpieczeniu kredytu na mieszkanie, jeżeli mieszkanie został wcześniej wpisane do księgi wieczystej niż skończył się okres wykupu polisy lub też kredyt zostal wcześniej spłacony. W oddziale odpowiedzili mi, że coś słyszeli o tym ale nic więcej nie wiedzą i odesłali do strony internetowej Banku. Na stronie nie było informacji więc wysłałem zapytanie pocztą e-mail ze strony banku. Po niecałym miesiącu ponownie wysłałem zapytanie drogą e-mail, że brak jest reakcji ze strony banku. Po kilku dniach odpisała do mnie pracownica banku informują mnie, że meil pierwszy nie doszedł i ponownie prosi o szczegóły pytania. Po ponownym wysłaniu zapytania ponownie zacząłem czekać i już traciłem nadziję, że się odezwą. Ale tu nagle w skrzynce jest awizo. Po odebraniu listu, okazało się, że jest to list z banku, gdzie znajduje się informacja, jak należy złożyć wniosek a także została podana osoba do kontaktu. Oprócz tych informacji w liście był gotowy już wniosek, na którym wystarczył złożenie mojego podpisu i wskazania konta, na które zostanie przelana różnica z ubezpieczenia. Szczerze mówiąc, byłem sceptycznie nastawiony do instytucji finansowych, ale takie podejście zmienia moje wyobrażenia o tych instytucjach. Napewno będę teraz inaczej patrzeć na niektóre instytucje, bo widać, że działania, jakie podjęła m.in. firma Vision Secret Client za pomocą programu Jakość Obsługi pomaga w lepszym podejściu do klienta i daje pewność, że klienci będą wybierać w pierwszej kolejności te firmy, które uzyskają pozytywną opinię innych klientów.