Opinia użytkownika: warano
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Postanowiliśmy z mężem zakupić dywan do salonu. Wypatrzyliśmy model, jaki nam się podoba w Internecie i rozpoczęło się poszukiwanie miejsca, gdzie można go zakupić. Na stronach www był on dostępny za…60 dni, a ja chciałam już. Jak to kobieta. Obdzwoniłam 3 sklepy Komfortu we Wrocławiu z nadzieją, że gdzieś będzie. Ale to była złudna nadzieja. W końcu w klepie na Granicznej trafiłam na sprzedawcę (sądząc po głosie – młodego), który zechciał mi pomóc. Zapytałam czy jest szansa, aby w jakimkolwiek sklepie w ich sieci ten dywan był. Poprosił aby poczekać, włączył system i zaczął poszukiwania. Po kilku minutach powiedział, ze dywan jest, jedyny w Polsce, w Toruniu, ale zazwyczaj jest tak, że gdy taki egzemplarz pojawia się w punkcie sprzedaży to jest on pod konkretnego klienta. Co trzeba sprawdzić. Pan dzwonił kilkakrotnie do tamtego oddziału, bez skutku, nikt nie odbierał. W końcu, gdy się dodzwonił – mieli to sprawdzić i oddzwonić. Oczywiście nie dzwonili. Cały czas sprzedawca z Wrocławia informował mnie telefonicznie o tym, co się dzieje. W końcu dostałam wiadomość, ze dywan nie jest zarezerwowany. Dokonałam zamówienia i pojechałam czym prędzej do sklepu, aby zapłacić zaliczkę. Jest szansa, że zostanie ściągnięty na najbliższy wtorek. Z całym sercem polecam tego sprzedawcę, ma na imię Tomek i on naprawdę chce pomóc. Piatka z plusem dla tego Pana. Jak ponownie będę chciała kupić coś z asortymentu tej sieci – na pewno udam się do tego wlasnie sklepu i będę chciała rozmawiać właśnie z tym sprzedawcą. Własnie w taki sposób zdobywa się wiernych klientów.