Opinia użytkownika: Katarzyna_1630
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: W dniu dzisiejszym dzwoniłam na infolinie Netii. Miałam do załatwienia dwie sprawy związane z fakturą oraz szybkością internetu. Pierwszy konsultant odebrał dosyć szybko odebrał tel. i obsługa przebiegała bez większych trudności, jednak po n-tym oczekiwaniu i słuchaniu melodyjek gdy odebrał konsultant, usłyszałam jego coraz bardziej ściszony głos i po chwili telefon zamilkł...Gdy ponownie dodzwoniłam się na infolinie, oczywiście musiałam znowu od początku wyjaśniać w jakiej sprawie dzwonię, na całe szczęście sprawę z fakturą miałam już niemal całkowicie wyjaśnioną, został tylko problem z szybkością internetu. Konsultantka połączyła mnie z działem technicznym, zapytałam się czy na pewno ktoś odbierze, ponieważ już kiedyś próbowałam się tam dodzwonić, jednak czekałam tak długo, aż w końcu zabrakło mi środków na koncie (dzwoniłam z tel.kom), zdąrzyłam się wtedy jedynie przedstawić i powiedzieć w jakiej sprawie dzwonię. Teraz też czekałam ok.10min aż ktoś odbierze tel. Całość obydwu połączeń trwała ponad 30min!!! Przy czym z konsultantami rozmawiałam w sumie może 5-6min reszta to było słuchanie melodyjek i czekanie na połączenie z kolejnym konsultantem. O koszcie tej rozmowy nawet już nie chce wspominać. Ogólnie zachowanie i kompetencje personelu dobre, jednak zorganizowanie - tragiczne.