Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Jakiś czas temu otrzymałam pieniążki w gotówce i chciałam wpłacić je na konto, które posiadam w Banku Nordea. A w związku z tym, że niedaleko obok mojej pracy jest jeden z oddziałów w/w banku, podeszłam do niego myśląc, że tam znajdę kasę do obsługi gotówkowej. Bank mały, kilka stanowisk. Czysto, obsługa kompetentna. Niestety nie było takiego miejsca, w którym mogłam dokonać takiej transakcji. Pomyślałam, że trzeba będzie pójść do obcego banku, aby je wpłacić-co wiązałoby się zapewne z prowizją od przelewu. Jednak nie musiałam tego robić. Konsultantka z Nordei wyjaśniła mi, że w placówce jest tzw. "wpłatomat", który umożliwia samodzielnie wpłacenie pieniędzy na swoje konto, bez zbędnych prowizji i działań osób trzecich. Pomogła mi dokonać transakcji, uprzejma i kompetentna. Bardzo miło zostałam obsłużona. Teraz już nie muszę szukać obcego banku, kiedy chcę wpłacić pieniążki na swoje konto.