Opinia użytkownika: Katarzyna_279
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Zmuszeni byliśmy podpisać pewne dokumenty do banku w związku z obsługą kredytu. W związku z tym, że jesteśmy współwłaścicielami rachunku dokumenty musimy podpisywać oboje co też uczyniliśmy. Po kilku dniach okazało się jednak, że dokumenty zostały przygotowane przez bank z błędną kwotą i musimy ponownie stawić się w banku. Dodam, że jeśli nie podpiszemy dokumentów nasz rachunek zostanie obciążony kwotą 2000 zł. Bank czynny jest do godziny 17-tej i mąż bez brania urlopu nie może dotrzeć do placówki, a ja jestem z chorym dzieckiem w domu i również nie mam możliwości dotarcia. Niestety bank nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie zaproponował żadnych możliwości załatwienia sprawy. Przykre. Oczywiście będziemy składać reklamacje oraz skargi w centrali.