Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: W dniu 01.02 udałam się do sklepu obuwniczego CCC mieszczącego się na ul. 3-go Maja 13 w Katowicach. Nie potrzebowałam pomocy przy wyborze towaru, sama wiedziałam co chcę kupić. Wybrałam towar i udałam się do kasy. Nie zostałam przywitana przez pracownika sklepu(nie udało mi się zapamiętać imienia, wysoka, szczupła brunetka o długich włosach), poprosiłam Panią, aby zechciała sprawdzić suwaki przy obuwiu, gdyż przed chwilą reklamowałam ten sam model kozaków w innym salonie CCC. Pani powiedziała mi, abym sama sobie sprawdziła, bo w tym czasie odebrała telefon i rozmawiała przez dłuższy czas. Rozmowa telefoniczna dotyczyła kwestii pracowniczych, nie miałabym nic przeciwko temu, gdyby Pani zechciała mnie przeprosić i poprosić o chwilkę cierpliwości. Poczułam się zignorowana. Po skończeniu rozmowy Pani wzięła ode mnie buty i zaczęła pakować do pudełka. Poprosiłam Ją, aby tego nie robiła, na to Ona, że sprawdzi suwaki. Ja odpowiedziałam Jej, ze już to zrobiłam, kiedy rozmawiała przez telefon. Zapytała mnie czy nie będę zwracać towaru. Odpowiedziałam, że nie. Zapłaciłam, Pani wydała mi resztę, wręczyła paragon i od razu zaczęła zajmować się kolejnym klientem. Buty nie zostały zapakowane w reklamówkę, musiałam o nią poprosić. Prośba o reklamówkę była dla tej Pani czymś nad wyrost, sądząc po minie którą zrobiła. Reklamówkę oczywiście dostałam, ale sposób w jaki to zrobiła był bardzo niemiły. "Rzuciła" wręcz nią w moją stronę. Sama zapakowałam buty i wyszłam. Jakość obsługi klienta oceniam bardzo źle, nie wybiorę się już na zakupy do tego salonu obuwniczego.