Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Hmm... jak rozstać się z UPC? To zadanie dla najwytrwalszych! Przeprowadzka= konieczność zmiany operatora (tu gdzie obecnie mieszkam rządzi tylko tepsa). Wypowiedzenie umowy z operatorem... Mogłoby się wydawać rzeczą banalnie prostą, ale UPC udowadnia, że nie ma prostych rzeczy na tym świecie. W związku z przeprowadzką zgłosiłam, że będziemy rezygnować z usług ww. firmy. Zadzwoniłam na infolinię i niby procedura standardowa. Wysłać fax z wypowiedzeniem w trybie natychmiastowym i.... klapa. Kolejny rachunek naliczony, internet nie wyłączony, upomnienie. Dzwonię z reklamacją. Czekam jedyne 45 minut na połączenie wysłuchując uroczej melodii, która po 5 minutach działa mi już na nerwy. Po 45 minutach słyszę "dzień dobry UP...." no i przerwało połączenie. Zdeterminowana wybieram 19480 jeszcze raz. Tym razem czekam jedyne 17 minut. Rozmawiam z Panią (nawiasem mówiąc całkiem miłą), przedstawiam sprawę, pani każe czekać. Po chwili Pani mówi, że mogę złożyć reklamację, no i...... znowu niestety mnie rozłączyło. Wkurzona postanowiłam załatwić sprawę następnego dnia, ale historia się powtórzyła. W tej chwili od 3 tygodni czekam na odpowiedź na pismo, które wysłałam w końcu pocztą. Myślicie, że mi się uda?