Opinia użytkownika: Wiktor_20
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Poszedłem do salonu marki Reserved w CH Sadyba Best Mall na Powsińskiej, aby oddać kupioną wcześniej bluzkę i rozejrzeć się za koszulą dla siebie. Gdy wszedłem, rozejrzałem się za personelem, ale zauważyłem tylko jedną osobę przy kasie. Dwie dodatkowe znajdowały się na samym końcu sklepu, ukryte za rogiem (układały ubrania, zupełnie nie zainteresowane około dwudziestką klientów, która odwiedziła sklep). Ostatnia znajdowała się, co prawda, blisko wejścia, jednak zajmowała się czymś innym kucając i zupełnie nie zwracając uwagi na klientów. Obszedłem sklep, który był całkiem nieźle zaopatrzony, choć nie mogę powiedzieć, aby wybór był niesamowity - ubrania były zazwyczaj do siebie bardzo podobne, można było polubić wszystkie albo żadnej. Ceny są przystępne, jak na markowy sklep, jednak jakość wykonania niektórych ubrań pozostawia nieco do życzenia - materiały są kiepskiej jakości, szwy nieco nierówne. Przez kilka minut przechadzałem się po sklepie, bezskutecznie poszukując czegoś, co by mnie zainteresowało, jednak żaden z pracowników nie zaoferował mi pomocy, choć na pewno jej potrzebowałem. Kiedy w końcu wybrałem koszulę, nie było mojego rozmiaru. Podszedłem do kasy, aby oddać kupioną wcześniej bluzkę i zapytać o dostępność mojego rozmiaru koszuli w innych punktach sprzedaży. Na swoją kolej czekałem około 2-3 minut, ponieważ otwarta była tylko jedna kasa, a przede mną stały jeszcze dwie klientki. Dodatkowo, kasjerka miała problem z wydaniem reszty, ponieważ w kasie brakowało drobnych pieniędzy. Kiedy już doszedłem do kasy i powiedziałem, że chcę oddać bluzkę, kasjerka zaczęła coś mamrotać niezrozumiale i bez słowa wyjaśnienia odeszła, szukając kogoś. Przez cały ten czas nie użyła żadnego grzecznościowego zwrotu w stylu "Dzień dobry" czy "przepraszam". Na powrót kasjerki czekałem 2 minuty. Druga pracowniczka była już nieco lepiej zorientowana, ale dalej nie wykazywała żadnej ochoty do nawiązania chociażby grzecznościowego kontaktu ze mną. Szybko przyjęła zwrot i wydała mi pieniądze (ponownie pojawił się jednak problem z brakiem drobnych pieniędzy). Gdy przedstawiłem problem z koszulą (brakowało mojego rozmiaru) i poprosiłem o sprawdzenie, czy taka koszula w moim rozmiarze jest dostępna, dowiedziałem się, że gdzieś powinna być, jednak ja nie mogłem jej znaleźć. Kasjerka zaoferowała, że poszuka w magazynie, ale szanse są nikłe. Poprosiłem tylko o sprawdzenie w pozostałych punktach i szybko dostałem informację na interesujący mnie temat. Kiedy odchodziłem, żadna z obsługujących mnie kobiet, choć nie czekał na nie żaden klient, nie odezwała się do mnie ani słowem (brakowało "Dziękujemy, do widzenia" czy czegoś w podobnym tonie). Obsługa w tym sklepie nie należy do najlepszych - trudno ją znaleźć, z własnej woli nie interesuje się klientami, a kiedy poprosiłem o pomoc okazało się, że jedyna osoba na kasie nie potrafiła zrobić tego, o co ją prosiłem (zresztą, nawet nie wiem dlaczego, bo niczego mi nie wyjaśniła).