Opinia użytkownika: Krzysztof_733
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Sklep bardzo ładny z zewnątrz z dużym parkingiem- dobrze odśnieżonym. W środka też dość ładnie. Na pierwszy rzut oka dużo pań i panów w czerwonych strojach (nie mikołajów - lecz pracowników). Asortyment szeroki - wszystko do domu, ogrodu, samochodu itp. Niestety zakup przedmiotów wymagających pomocy pracowników jest wręcz niemożliwy - ze względu na brak takich pracowników. Z głośnika co chwila słychać "Pracownik działu X proszony do kasy" a klient stoi i czeka.Po bagatela 10-15 minutach pojawia się pracownik działu X gotowy do pomocy. W końcu upragniony towar ładuje w koszyku, jeszcze tylko zapłacić i do domu. Przy kasie kolejka tylko na 2 osoby - super pójdzie szybko. Niestety przy kasie proszę o fakturę "proszę podejść do tamtego stoiska i poczekać na mnie" słyszę od kasjerki. W sklepie są 3 kasy i 1 stoisko na reklamację , faktury, transport itp.. 2 kasy zamknięte i 1 pracownik obsługujący kasę i stoisko. Podsumowując; sklep z dobrym położeniem, ceny przystępne, wybór asortymentu szeroki, niestety wiedza pracowników oraz czas obsługi pozostawiają wiele do zyczenia.