Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Moja wizyta w salonie Empik, wiązała się z chęcią dokonania konkretnego zakupu - specjalistycznej książki, której autora i tytuł znałam, jednak sama nie mogłam jej znaleźć na półce w konkretnym dziale. Po poproszeniu o pomoc osoby, którą akurat napotkałam przy regałach, zostałam skierowana do punktu informacyjnego i tam pozycja, której szukałam została sprawdzona w systemie a Pani podeszła ze mną do półki i dosyć szybko wskazała szukaną książkę. Podchodząc do kasy nie zastałam kolejki mimo dużego ruchu w całym salonie o tej porze dnia. Obsługiwały mnie dwie bardzo młode osoby (być może jedna z Pań była osobą uczącą się), od których emanował zaraźliwy uśmiech i entuzjazm. Panie zaproponowały mi oferowany w promocji długopis, a co więcej zachwalały jego elegancki i estetyczny wygląd adekwatny w stosunku do ceny. Nie zdecydowałam się jednak na zakup promocyjnego dodatku a transakcji dokonałam kartą kredytową. Po zapłacie została mi zaoferowana również reklamówka na zakupioną książkę. Obsługa była szybka, bardzo miła i rzetelna, jak również wiedza i pomoc pracowników punktu informacyjnego w salonie była na wysokim poziomie. Jedyną mała uwagą co do samego wyglądu miejsca - była zawinięta i powywracana wycieraczka przed wejsciem do sklepu. Jednak kiedy wychodziłam ze sklepu wszytsko było już ułożone jak należy.