Opinia użytkownika: RAFAŁ_267
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Jestem bardzo częstym Klientem hipermarketu real,- w Kielcach, gdzie dokonuję zakupów przynajmniej raz w tygodniu. Po wczorajszej wizycie postanowiłem opisać kilka kwestii dot. jakości oferowanych usług oraz moje spostrzeżenia z wizyty. Lokalizacja marketu jak dla mnie rewelacyjna, lekko na obrzeżach miasta, świetna komunikacja miejska, duże osiedla dookoła. Zdanie zmieniam podjeżdżając na parking, który w zimę jest nieodśnieżony i ma wielką wadę - nie ma zadaszenia! Ciężko przepakowywać zakupy do auta w deszczu. Z tego samego powodu wózki są brudne i poniszczone. Sam etap robienia zakupów oceniam na poprawny, jedynie mogę zarzucić wyjątkową obojętność pracowników oraz brak ich kompetencji. Prosiłem pracownika działu przez mikrofon w informacji ale w ciągu 20 minut nie przyszedł, słysząc dokładnie komunikat. Jak ja podszedłem do pracownika zauważyłem wyjątkową niechęć do pomocy. Asortyment wyłożony poprawnie, brudna podłoga na sali sprzedaży i wyjątkowy zapach, przypominający "Domestos" wyczuwalny w dziale mięsnym. Obsługa kasowa byłą ok, choć ubiór pracowników czasami (szczególnie w lato) budzi wątpliwości. Na terenie marketu oraz parkingu nagminne jest zaczepianie ludzi bezdomnych, bądź z góry myjących szyby w samochodach i oczekujących na zapłatę - trochę to irytujące, bo potem widać te same twarze pijące alkohol na ławkach przy markecie. Ostatnio nasiliły się również cudzoziemcy natrętnie "wciskający" telefony komórkowe niewiadomego pochodzenia. Ochrona wszystko widzi ale nic nie robi, no bo po co! Często zastanawiam się o zmianie miejsca, gdzie będę robił zakupy.