Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Roleta została podniesiona o godzinie 8:59 według mojego zegarka. Od razu po wejściu do sklepu zostałam przywitana. Przeszłam się po sklepie oglądając obuwie i przy okazji zwracając uwagę na porządek i czystość, które nie budziły żadnych zastrzeżeń. Odczekałam ponad 5 minut rozglądając się po sklepie by ktoś do mnie podszedł. Jednak Panie sprzedawczynie zajmowały się sprawami dostawy. Poprosiłam o pomoc Panią, do której druga zwracała się A., o pomoc. Niestety obie Panie nie miały identyfikatorów. Pani A. pokazała mi kilka par butów i powiedziała, że mogę wybierać i przymierzać co mi się podoba. Po czym odeszła ale zawołała drugą Panią. Ta spędziła ze mną trochę więcej czasu, pokazując dosyć dużo modeli i mówiąc o nich np. że są skórzane itp. Kiedy nie mogłam się zdecydować odeszła mówiąc, że w razie potrzeby mogę ją zawołać. Wybrałam buty i podeszłam do kasy. Zanim zapłaciłam Pani w rudych włosach potwierdziła mój dobry wybór i zaproponowała preparat do konserwacji. Zapakowała buty, włożyła do torby paragon i powiedziała o możliwości zwrotu. Na koniec uprzejmie i miło mnie pożegnała. Wyszłam o godzinie 9:30. Po 35 minutach wróciłam aby zwrócić zakupione obuwie. Pani ponownie mnie przywitała. Zrobiła zwrot beż żadnych problemów. Podczas tych operacji miło mnie zagadywała. Na koniec ponownie pożegnała. Wyszłam o 10:10.