Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Celem mojej wizyty w wyżej wymienionej stacji było kupno paliwa, jak również wody mineralnej i konkretnego napoju energetyzującego. Po zatankowaniu samochodu, weszłam do środka budynku stacji, aby zakupić napoje i dokonać zapłaty za towary. Pani kasjerka (nr 32) już od wejścia przywitałą mnie głośnym i miłym głosem, po czym zapytała czy jeszcze czegoś potrzebuję oprócz benzyny. Po mojej twierdzącej odpowiedzi, wskazała mi miejsce gdzie mogę sięgnąć po produkty, które chciałam zakupić. Po podliczeniu moich zakupów, przedstawiła mi jakie stacja w tym momencie ma promocje, jednak odmówiłam i nie zdecydowałam się na zakup proponowanych towarów. Transakcja była gotówkowa, otrzymałam resztę, która mi się należała. Po czym Pani kasjerka pożyczyła mi miłego dnia, zaprosiła ponownie do odwiedzenia stacji oraz pożegnała. Muszę dodać, że w momencie kiedy stałam przy kasie i byłam obsługiwana, dzwonił cały czas telefon, jednak Pani mnie obsługująca nie odebrała aż do momentu mojego odejścia od blatu, co bardzo mi się podobało gdyż jej uwaga była skupiona w tym momencie całkowicie na jednym kliencie, którego obsługiwała. Po moim odejściu natychmiast odebrała telefon. Stacja była czysta, mimo pogody panującej na zewnątrz podłoga była wytarta i czysta. Zostałam obsłużona szybko i rzetelnie. Zachowanie personelu jak i jego wygląd oceniam na najwyższą notę- Pani była ubrana w schludną firmową koszulę a i całokształt jej wyglądu wskazywał na profesjonalne podejście do wykonywanej pracy. Jeżeli chodzi o asortyment stacji- znalazłam dokładnie to czego szukałam.