Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: SPRAWA DO ZAŁATWIENIA W BANKU: blokada założona na konto. Położenie placówki, wygląd otoczenia, parking: Placówka położona jest przy skrzyżowaniu głównych ulic miasta, budynek utrzymany w stylu budownictwa lat 80-tych, kolorystyka zewnętrzna budynku odbiega od barw firmowych – biało-niebieskie, natomiast budynek ma kolor pomarańczowy. Ogólnie otoczenie zadbane, podjazd dla osób niepełnosprawnych, bankomat zewnętrzny ( jednak bez utrzymania atmosfery prywatności). Brak parkingu przy banku. Możliwe jest parkowanie na ulicy, powoduje to jednak wyłączenie pasa ruchu. Wygląd wewnętrzny placówki: Jako stały klient zauważam brak jakichkolwiek zmian w wystroju wewnętrznym na przestrzeni przynajmniej 10 ostatnich lat! Oddział wyposażony jest w klika miejsc siedzących i klika z możliwością do wypełnienia dokumentów czy czegokolwiek do pisania. Ciężko również o kosz na śmieci. Pracownicy nie są obowiązani nosić uniformy, dlatego kolory ubrań pracowników stwarzają uczucie chaosu. W momencie wejścia do placówki czynne są 2 kasy oraz 2 okienka obsługo kont. Kolejka petentów – ok.7 osób. Dane klientów – np. poprzednie umowy, trzymane są jakby luzem, w koszulkach, złożone na pół – takie zawiniątko zostało przyniesione z archiwum. Brak teczek itp. Realizacja i pomoc w rozwiązaniu problemu – blokada konta. Po kilku minutach zauważono moją obecność przy stanowisku, po segregacji materiałów poprzedniej pracy poproszono o przedstawienie problemu. Padło również pytanie skąd mam informację o problemie i czy ktoś się ze mną kontaktował w tej sprawie – „nie”. Otrzymałam informację, iż bez mojej zgody konto uległo przekształceniu i musze teraz tylko podpisać przygotowaną umowę, a konto zostanie odblokowane. W trakcie tej czynności trwającej ok. 10-15min, pracownica banku odebrała 3 telefony, przerywając dotychczasowe czynności. Z własnej inicjatywy zapytałam o ofertę banku, czy może w mojej sytuacji jest coś korzystniejszego – nie, to jest najlepsze standardowe konto. Próbowałam także zapytać o opłaty związane z prowadzeniem konta, dlaczego sumy są dużo wyższe niż w innych bankach – odpowiedź: nie ma nić za darmo, a inne baki okłamują klienta, w końcu opłata 9zł miesięcznie to nie majątek. Jak Pani chce, to może sprawdzić. Końcowy efekt wizyty w banku: Konto odblokowane, kolejna umowa, choć nieco wymuszona, funkcjonowanie konta przywrócone po 2h od wizyty w banku. Odczucia klienta: • Brak głębszego zainteresowania zaistniałą sytuacją; • Brak poświęcenia dostatecznej uwagi – odbieranie telefonów; • Nierzetelne przedstawienie alternatywnej oferty; • Odczucie, aby szybko załatwić sprawę i wrócić do poprzedniej pracy.