Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Ryanair

Treść opinii: Zarezerwowałem sobie przeloty z Warszawy na Teneryfę i z Madrytu do Katowic. Brakowało mi tylko połączenia powrotnego Teneryfa-Madryt, które miałem już uprzednio wyszukane w linii Irlandzkiego przewoźnika - Ryanair. W związku z tymi wszystkim rezerwacjami była to sytuacja konieczna, aby zapewnić sobie szybki, sprawny i tani powrót z wakacji do domu. Oczywiście wszystkie rezerwacje robiłem w jednym czasie tak, aby nie wniknęły jakieś niespodziewane problemy. Niestety było inaczej. Po wybraniu trasy przelotu, liczby pasażerów, dodatkowego bagażu i wpisaniu danych doszedłem do płatności. Wybrałem kartę i podczas finalizowania transakcji wyświetla mi się komunikat o nieznanym błędzie. Czynność powtarzałem parenaście/dziesiąt razy i za każdym razem wyskakiwał mi błąd płatności. Próbowałem różnych kart na różne nazwiska. Bez skutecznie. W końcu zdecydowałem się dopłacić 150 zł więcej i złożyć rezerwację przez pośrednika. Do 48 godzin miałem otrzymać potwierdzenie, jednak potwierdzenia nie było nawet na trzeci dzień. Zadzwoniłem do pośrednika, czyli firmy esky i dowiedziałem sie, że karta została odrzucona i mogą zrobić ponowną rezerwację (już o 220 zł droższą) na ten sam rejs. Podziękowałem i spróbowałem zrobić to ponownie samemu. Przebrnąłem przez cały proces, wpisałem wszystko i zacząłem płacić. Tym razem nie wyskoczył komunikat o błędzie płatności tylko po parunastu sekundach otworzyła się strona, iż sesja została przerwana i rezerwacja MOŻE jest dokonana. Miejsc w samolocie ubywało, a przynajmniej taka informacja była na stronie, a ja nadal nie wiedziałem czy kupiłem bilety czy nie. Jedyne wyjście to zadzwonić do Ryanaira. Połączenie z numerem 0700 - tylko 4,88 zł/minutę. No trudno, lepsze to niż droższy bilet. Jako, że nie mam stacjonarnego telefonu, a z komórki nie dałem rady zadzwonić musiałem prosić osobę trzecia o zrobienie tego za mnie. Pani na infolinii łamaną polszczyzna powiedziała, że pieniądze nie zostały pobrane i mam spróbować raz jeszcze. Jak powiedziała tak zrobiłem. Jednak i tym razem sytuacja się powtarza i występuje błąd sesji. Na pocztę nie dostaję maila z potwierdzeniem, a w zakładce "Zarządzaj rezerwacją" znów błąd.Ponowne parę minut na infolinii za niecałe 5 zł/minutę i dowiaduje się, że moje bilety są już zarezerwowane. W końcu. Potwierdzenie na maila dostaję dopiero po paru godzinach. Koszmar. Najgorsze w tym wszystkim było to, iż musiałem kupić bilety na lot o tej lub podobnej godzinie, ponieważ mam przesiadkę w Madrycie. Fajnie, że linia ta oferuje tak dużo połączeń w stosunkowo niższych cenach, ale podejście do klienta uważam za skandaliczne. Ciągłe błędy na stronie podczas dokonywania rezerwacji, co jest wg. mnie mało bezpieczne. Utrudniony kontakt z przedstawicielem linii w horrendalnie wysokiej cenie. W przyszłości dobrze się zastanowię zanim ponownie skorzystam z ich usług.