Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Pan z sieci Play dzwonił do mnie (z zastrzeżonego numeru, co wzbudziło moje podejrzenia), aby zaoferować telefon na abonament w promocji dla mojej babci (potrojenie wartości minut w ramach abonamentu), która z racji wieku i braku zorientowania w nowoczesnych technologiach odsyła wszelkie osoby dzwoniące z infolinii do mnie. Pan powołał się na babcię, ale nie zapytał czy mam czas rozmawiać tylko od razu przeszedł do zachwalania oferty. Nie zapytał też jak długo jeszcze babcia ma podpisaną umowę u innego operatora oraz czy rozważa jego zmianę. Zachwalanie oferty było niestety bardzo chaotyczne, dość niezrozumiałe nawet dla mnie, która orientuję się w ofercie Play, bo sama mam u nich abonament. Język jakiego Pan używał był mało wyszukany, mówił bardzo szybko (chwilami trudno było zrozumieć) i przez całą rozmowę co chwilę dodawał dość irytujące już pod koniec "prawda?". Ostatecznie odmówiłam, bo nie planuję kupować babci teraz nowego abonamentu, ale nawet gdybym planowała, raczej nie chciałabym być obsługiwana przez tego Pana - moje wcześniejsze doświadczenia z tą siecią świadczą o tym, że mają oni w zanadrzu także lepszych pracowników infolinii.