Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Stacja, mała, sprawia wrażenie zadbanej. Przy samym wjeździe stoi czysty pylon cenowy z aktualnymi cenami paliw. W trakcie tankowania auta zauważyłam, że dystybutory są zadbane, kosze nieprzepełnione. Z wystawki przed wyjściem wzięłam płyn do spryskiwaczy i udałam się do kasy. Pani z obsługi była ubrana w strój firmowy, była grzeczna i kulturalna. Poprosiła o moją kartę programu PAYBACK a na moje pytanie dotyczące aktualnych preparatów dotyczących zapobiegania wytrącania się parafiny z paliwa odpowiedziała dość wymijająco. Wskazała jedynie półkę na której się znajdują i kazała sobie poszukać.Podłoga na sklepie była czysta, produkty na półkach również, z aktualnymi cenami. Na koniec pani grzecznie mnie pożegnała słowami :"do widzenia". Łazienka okazała się płatna (symboliczne 1 zł), chociaż moim zdaniem dla klientów robiących zakupy na stacji powina być bezpłatna. Na podjeździe nie zauważyłam żadnego pracownika, kóry obsługiwałby klientów.