Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Piekarnia Klossek
Treść opinii: Jestem dość częstym klientem piekarni. W piekarni tej pracują zwykle dwie Panie, które obsługują klientów. Są ubrane prawidłowo, w białe schludne fartuszki. Półki piekarni obłożone są pieczywem oraz różnego rodzaju wyglądających smakowicie, kolorowych ciastek, ale i również napoi czy też serkami do pieczywa, itp. Muszę przyznać, że wszystko co kupiłam do tej pory było naprawdę pyszne. Smakowite ciastka oraz dobrze wypieczone pieczywo – to ich atut. Ceny również są adekwatne. Zwykle mam potrzebę zakupienia jednej bułki bądź jakiegoś słodkiego ciastka. Obsługa zawsze przebiega bez zarzutu jeżeli chodzi o czas, tak więc kolejek dużych nigdy nie ma. Pracownice owej piekarni są bardzo uprzejme, aż nadto. Przy każdym zakupie proponując jakieś ciastko są aż tym nachalne. Zrozumiałym jest zaproponowanie klientowi jakiegoś dodatku do zakupu, w formie słodkiego ciastka czy napoju, natomiast niedopuszczalnym jest wywieranie jakieś niezrozumiałej presji wobec klientów. Kiedy ostatnim razem kupowałam bułkę byłam świadkiem sytuacji kiedy mężczyzna kupował chleb oraz bułki. Pani sprzedawczyni zaproponowała do tego coś słodkiego, sugerując, że są „pyszne pączki dobre na deser”. Mężczyzna przystąpił na miłą sugestię i poprosił o jednego pączka. Natomiast Pani sprzedawczyni z oburzeniem zapytała, czy tylko jeden ten pączek. Takich sytuacji byłam świadkiem niejednokrotnie. Sama zostaje za każdym razem zakupu, w tejże piekarni nachalnie namawiana na zakup dodatkowych produktów, a przy podziękowaniu i przystaniu na swoim zakupie, uśmiech na twarzy sprzedawczyń zanika. Według mnie jest to wysoce nie kontrolowana uprzejmość ze strony pracownic. Potrafię zrozumieć, że są one odpowiedzialne za sprzedaż świeżego towaru by nie było strat, natomiast nie powinno się to odbywać w taki sposób.