Opinia użytkownika: Joanna_578
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Jestem posiadaczem w Multimedia Polska użytkownikiem telewizji oraz dostępu do Internetu. W dniu 20 stycznia 2010 r. zauważyłam problemy z dostępem do Internetu - nie mogłam uzyskać połączenia. Zadzwoniłam na infolinię Multimedia Polska. Byłam bardzo, ale to bardzo dobrze obsłużona, tj. oczekiwanie na połączenie z doradcą było bardzo szybko (ok. 1 minuty). Doradca przywitał się ze mną, przedstawił, po czym ja wyjaśniłam problem. Doradca bardzo szybko i przede wszystkim fachowo pomógł mi - przy pomocy doradcy dokonałam pewnych czynności przy modemie i udało się uzyskać połączenie. Dodam tylko, że jestem laikiem, jeżeli chodzi o sprawy techniczne :) Doradca mówił do mnie jasnym i zrozumiałym językiem, miał cierpliwość i przede wszystkim chciał mi pomóc. Doradca również mi wytłumaczyła jak mam sobie radzić w przyszłości, jeżeli będę mieć podobne problemy. Zostałam naprawdę szybko obsłużona i po zakończeniu sprawy byłam bardzo zadowolona.