Opinia użytkownika: Katarzyna_1748
Dotycząca firmy: Delima
Treść opinii: Delikatesy Delima mieszczą się w nowo otwartej galerii handlowej. Są nowocześnie wyposażonym, przestronnie zaprojektowanym, intuicyjnie podzielonym na poszczególne działy sklepem .Elegancka Delima ma wg mnie dwa główne problemy, za małą ilość pracowników i kłopoty z wentylacją. Wchodząc na teren sklepu uderza w nas fala ciepłego powietrza i uczucie to towarzyszy nam aż do kas. Skutkiem czego jest niemiły zapach, unoszący się wokół działów ze świeża żywnością, zniechęcający mnie do kupna, a szkoda bo cena b. dobra, lecz strach. Personel Delimy to głownie młodzi ludzie, nienagannie ubrani w stroje firmowe, mają identyfikatory, włosy są zabezpieczone przed kontaktem z żywnością . Niestety za długo oczekuje się do obsługi, często zdarza mi się czekać przy pustym stoisku, wołać zabiegany, zapracowany personel. Przykładowy opis obsługi na dziale cukierniczym: czekam ok. 3 minut na pracownika, , nikogo nie proszę o pomoc, pojawia się młoda ok. 25 letnia pani, długie blond włosy, identyfikator widoczny, ubiór kompletny. Mówi mi dzień dobry, pyta w czym może pomóc, proszę o pomoc w wyborze ciasta na wagę, chce bez orzechów ( alergia dziecka), Pani nie wiem które, idzie na zaplecze, pyta cukiernika, po chwili wraca z cukiernikiem, który wymienia skład ciast, Zadowolona kupuję więcej niż potrzebowałam, Pani żegna mnie z uśmiechem, i zaraz znika na zapleczu. Udaję się do kasy, nie ma kolejki, zostaję szybko i miło obsłużona.