Opinia użytkownika: LLLorelai
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Po wybraniu numeru Błękitnej Linii TP usłyszałam komunikat: "proszę wprowadzić swój nr telefonu". Wprowadziłam. "Wybrany numer jest nieprawidłowy". Znów wstukuję... I znów to samo i informacja, że zostanę rozłączona. Próbuję jeszcze raz. Cała rodzina w napięciu śledzi, czy wciskam dobre cyferki; niestety, historia się powtarza. Potem próbuje mąż, następnie syn; różne kombinacje; z zerem na początku, bez zera, zatwierdzamy krzyżykiem, wciskamy gwiazdkę.... i cały czas słyszymy, że nasz nr jest nieprawidłowy. Z telefonu stacjonarnego podobno to nic nie kosztuje, ale co mi tam, próbuję z komórki... nadal nic, tyle, że rośnie mi rachunek za wysłuchiwanie instrukcji... Rozpaczliwie wciskam cyferki z moim numerem telefonu i ciągle słyszę, że nr jest nieprawidłowy. I co teraz? W jaki sposób mam się dodzwonić do operatora? Nie ma takiej możliwości. A może w TP przeczytali mój poprzedni opis rozmowy na Infolinii TP i jakimś cudem zablokowali mi wogóle dostęp do siebie? Cóż, poczekam cierpliwie, aż sami zadzwonią z propozycją np. przedłużenia umowy na Videostradę...