Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Posiadam kartę kredytową w PEKAO S.A. Ponieważ informacje na jej temat, podawane w internecie, są opóźnione o 2, a czasem nawet o 3-4 dni, więc aby uzyskać aktualne dane, często muszę korzystać z infolinii. Plusem jest bezpłatny (z telefonu stacjonarnego) dostęp przez 24h, 7 dni w tygodniu. Minusem - duża fluktuacja personelu, co sprawia, że nie zawsze można trafić na doświadczonego i kompetentnego konsultanta. Bywa, że pracownik Centrum nie chce obsłużyć klienta, który nie poda nr karty (a jest możliwość dostępu do danych na podstawie nr PESEL, a nawet po podaniu tylko imienia i nazwiska). Po zwróceniu mu uwagi, zdarza się , że zadaje złośliwe pytania weryfikujące tożsamość klienta, np. kiedy dokonano ostatniej wpłaty na kartę (co jest trudne do pamiętania i odpowiedzi). Czasem niektórzy konsultanci nie potrafią odszukać w systemie danej informacji. Na szczęście (co jest również dużym plusem) wszystkie rozmowy są nagrywane i zawsze można zwrócić się z prośbą o interwencję do przełożonych konsultantów. Zastrzeżenia budzi również długość oczekiwania na połączenie po godz. 20.00 oraz to, że przy dłuższym oczekiwaniu automat przerywa połączenie i trzeba na nowo wybierać nr i na nowo czekać w kolejce .