Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Dnia 5 lutego 2010 roku udałem się na zakupy do dyskontu Biedronka. Podjechałem na parking i zwróciłem uwagę na teren zewnętrzny. Na parkingu było czysto. Zabrałem ze sobą wózek i udałem się do sklepu. Podłoga na wejściu była bardzo mokra ale to z uwagi na śnieg. Towar na wejściu oraz w całym był ładnie ułożony, ale w kilku miejscach były puste kartony oraz wózek taki sam jak dla klientów stał z kartonami po towarach pośrodku alejki. Po dokonaniu zakupów podszedłem do kasy. Zostałem przywitany przez pracownika, pracownik wstał z krzesła i sprawdził czy wózek jest pusty a następnie zapytał mnie czy życzę sobie reklamówkę. Pracownik sprawnie skasował towar oraz wymienił kwotę do zapłaty. Następnie zapłaciłem za zakupy. Pracownik wydał resztę jak również podziękował za zakupy i zaprosił do ponownego odwiedzenia sklepu. Bardzo duży plus za jakość obsługi klientów natomiast minusem w tym sklepie były mandarynki, które były w promocji po 2,99 z uwagi na to, że były twarde i zielone oraz wózek, który przeszkadzał klientom.