Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: udaliśmy się z mężem do banku,który miał w swojej ofercie konta oszczędnościowe.Żeby ominąć podatek belki trzeba było założyć 2 konta podstawowe i 5 podkont. W momencie naszego wejścia czynne były dwa okienka i kasa.Kiedy Pani zakładała konta miałam czas przyjrzeć się wyglądowi sali.Pomieszczenie nie było duże w sumie na 4 stanowiska,schludne,w kolorach firmowych,bardzo ciepło.Lada kasy wysoka zakryta od góry fajnym daszkiem zabezpieczającym przed ciekawskimi klientami.Od pracownicy otrzymaliśmy baloniki dla dziecka i kalendarzyki. Obsługa była uprzejma.Niestety założenie wszystkich kont trwało 70 minut!Za każdym razem pracownica wychodziła po wydruk do innego pomieszczenia.Zaobserwowałam klientkę,która przyszła zapytać o nr swojego rachunku ponieważ pracownik banku podczas założenia zapomniał go napisać.Pani, która nas obsługiwała odesłała ją do kasy.Tam pani stwierdziła,że to tylko przy stanowisku można załatwić.Ponieważ oba były zajęte ta kobiecina czekała na informację z winy banku ponad 40 minut!My po wyjściu stwierdziliśmy,że cieszymy się musieliśmy przyjść tutaj tylko raz,bo resztę da się załatwić internetem w domu.