Opinia użytkownika: Jarosław_216
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Wchodząc do Hipermaketu Kaufland na wstępie rzuca sie czystość, mogłoby się wydawać , iż obsługa klienta powinna być także profesjonalna, niestety tak nie jest. W markecie nie ma wózków ręcznych , sa natomiast wózki jezdne ( duże kosze), w ktorych wymagane jest wrzucenie monety. Można jednak wchodzić po uprzednim powiedzeniu Pani z Biura Obsługi Klienta, że wchodzimy na market z własna reklamówka , ktora jest pusta. artkuły ułożone w sposób nie chronologiczny tak zwane miód , mydło i powidło. Wszystko pomieszane, nie wyfrontowane, często z krótkim terminem ważności i nie świeże. Pieczywo stare, słodycze takie jak pączki, drożdżówki nie osłonięte żadną przeszklona szybka , równiez stare. Brak rękawiczek jednorazowych, aby mozna było wziąśc produkt , który tego wymaga. Nabiał pomieszany z wędlinami. Owoce i warzywa nie świeże , przejrzałe i zgnite , a na nie których widoiczne ślady pleśni. Obsługa kasowa również pozostawia wiele do życzenia. Po pierwsze przy dużej kolejce nie są otwrte wszystkie kasy, po drugie taśma na której wykłada sie towar nie jest przecierana w związku z powyższym jest brudna. Kasjerzy i kasjerki nie potrafią skanować produktów a do kasy czekalem ponad 15 minut. Na wysokości wzroku klienta co ciekawe jest powieszona tablica informująca o tym , iż każdy klient , ktory czeka dłużej niiz 5 minut otrzyma 5 zlotych jeśli wszytskie kasy nie są czynne. Pracownicy marketu nie potrafia również doradzić jak i wskazać w przybliżeniu konkretnego produktu o którym chodzi klientowi. Pomomo , iz cena jest niska nie pójdę więcej do tego marketu.