Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Odwiedziłem dziś Supermarket PoloMarket w Legnicy. Oczywistym plusem sklepu jest jego położenie tj. galeria handlowa zlokalizowana w samym centrum miasta. Jednakże już sama organizacja sklepu i obsługi klientów nie jest aż taka idealna. Przede wszystkim sklep ma problemy z kasjerami. Nader często zdarza się, że czynna jest tylko jedna kasa przy której w kolejce stoi kilka, nawet kilkanaście osób. Ponad to sami kasjerzy (oczywiście nie wszyscy) nie sa wystarczająco przeszkoleni w obsłudze klienta i kasowaniu towaru: bardzo wolne tempo obsługi, bezpłciowość i brak entuzjazmu w kontakcie z klientem. Przejścia między kasami sa bardzo wąskie i niewygodne. W kwestii samej organizacji sklepu (hali sprzedaży) to pragnę wskazać: - w dniu dzisiejszym na dziale z wędlinami, miałem zastrzeżenia do unoszącego się tam zapachu-połączenia pleśni z zapachem starej wody. Jak na tak strategiczne pod tym względem stoisko było to moim zdaniem wielkie uchybienie. Zwłaszcza, że pracownicy nie robili sobie nic z faktu, iz wielu klientów sie na ten zapach skarżyło. - wybór artykułów na bardzo średnim poziomie. Według mnie brakuje podstawowych artykułów średniej klasy, jednakże znanych marek (Winiary, Knorr, Lipton, President itp.) - dział z warzywami-brak torebek na warzywa