Opinia użytkownika: Katarzyna_1744
Dotycząca firmy: NOMI
Treść opinii: Tego dnia w Nomi byłam pół godziny. Po 30 minutach wyszłam ze sklepu bez żadnego zakupu. Chciałam kupić firankę do pokoju. W Nomi jest dosyć duży wybór firanek, wszystkie są rozwieszone i można je dokładnie obejrzeć. Uważam to za duży plus. Dlatego moja ocena (-1) nie jest niższa. A niższa by była gdybym oceniała jedynie jakość obsługi. Po 10 minutach, od momentu wejścia do sklepu, zdecydowałam się na kupno firany. Niestety na tym stanowisku nie było żadnej osoby, która mogłaby uciąć mi firanę. Rozglądałam się za jakąkolwiek osobą z personelu, poczekałam jeszcze 5 minut, lecz nikt się nie zjawił. W końcu znalazłam kogoś z innego działu i poprosiłam o pomoc. Sympatyczna pani udała się do punktu obsługi i usłyszałam jak przez mikrofon wzywają kogoś na ten dział. Czekałam kolejne 5 minut i postanowiłam sama pójść do punktu obsługi. Wytłumaczyłam, że chciałabym kupić firanę, ale potrzebna jest do tego osoba z tego działu. Panie z obsługi były uprzejme i wysłuchały mojej prośby. Usłyszałam ponowne wezwanie przez mikrofon..poczekałam..30 minut minęło więc wyszłam. Sklep nie potrafił zorganizować obsługi, więc stracił klienta.