Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: ING Bank Śląski

Treść opinii: Chciałabym się podzielić moimi spostrzeżeniami na temat banku ING, do którego udałam się z zamiarem spłaty raty kredytu hipotecznego. Parking znajdujący się przed bankiem pomimo zimy, w pełni odśnieżony, duże miejsc parkingowych, jednakże zawsze praktycznie w 100% zajętych. Placówka mała jednakże sprawia wrażenie zadbanej. W pierwszej części znajduje się bankomat do wypłat a także wpłatomat, co sprawia, że nie zawsze trzeba zajmować miejsce w kolejce do kasy. W pomieszczeniu docelowym znajduje się również kącik dla dzieci. Po wejściu do banku ustawiłam się w kolejce do kasy. (byłam 3). Czas oczekiwania jednak był długi, ale ze względu na fakt, iż każdy klient traktowany jest indywidualnie, z należytą uwagą. Pani przywitała mnie uśmiechem isłowami: "dzień dobry", nawiązała kontakt wzrokowy. Po ustaleniu celu wizyty poprosiła mój dowód osobisty w celu zweryfikowania osoby, z którą miała do czynienia. Wprowadziła moje dane do systemu, wyraźnie ale też w miarę cicho (żeby klienci przysłuchujący się z tyłu nie słyszeli) poinformowała mnie o kwocie jaką miałam wpłacić i przyjęła płatność. Obsługa klienta w tym banku jest na wysokim poziomie, pracownicy rzetelnie podchodzą do swoich zadań zawodowych. Nie bez powodu właśnie wybrałam ten bank i związałam się z nim na kilka ładnych lat. Pracownicy ubrani byli stosownie do miejsca pracy, z elementami firmowymi (kobiety chusty a mężczyźni krawaty z logo ING)