Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: pierre cardin
Treść opinii: Jestem zawiedziona obsługą salonu Pierre Cardin w CH Alfa w Olsztynie. Wraz z narzeczonym zdecydowałam się na zakup garnituru z kolekcji jezień/zima 2009 ze względu na aktualne wyprzedaże kolekcji. Po wejściu do salonu zostaliśmy zignorowani przez obsługę (pracownicy salonu nie zawiązali z nami kontaktu wzrokowego ani werbalnego). Poprosiliśmy więc o pomoc sprzedawcę, jakdnak ta nie potrafiła ani wybadać naszych potrzeb i odnieśc oferty do naszych oczekiwań. Po pokazaniu nam jednego garnituru który w żadnen sposób nie odzwierciedlał naszych oczekiwań zostaliśmy poinformowani, że "i tak nic w Pana rozmiarze nie znajde" po czym ekspedientka wróciła do rozmowy z koleżanką. Nie tracąc nadzieji na zakupy poprosiliśmy rozłożenie wybranej przez nas wczesniej koszuli w celu zmierzenia, jednak zostaliśmy poinformowani o tym, że nie można jej rozłożyc poniewż personel nie potrafi jej później ładnie złożyć.