Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Tego dnia z rana padał śnieg, więc do supermarketu trzeba było dotrzeć przez zasypany chodnik i parking (na terenie supermarketu). Pomimo pluchy na zewnątrz wnętrze sklepu było zadbane. Obsługa zajęta była uzupełnianiem towaru na półkach, więc w razie potrzeby miałam się do kogo zwrócić z pytaniem o asortyment. Kolejka przy kasie była krótka (3 osoby), a kasjerka szybko obsługiwała klientów. Pani w kasie była uśmiechnięta. Na koniec zakupów wydała mi paragon i potwierdzenie transakcji oraz pożegnała. Ceny towarów niskie. Jednak asortyment dosyć ubogi, a towary nie ułożone w konkretnych działach. Utrudnieniem są też obcojęzyczne nazwy, co wydłuża czas poszukiwania produktów. Mimo wszystko dobrze oceniam tą wizytę i mam nadzieję że następne również będą takie.