Opinia użytkownika: luk
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Mobilny przedstawiciel wcale nie interesuje się swoimi klientami bądź nawet można odczuć jego ignorancję. Gdy umawia się na spotkanie z klientem to nagminnie na nie nie przychodzi. Wielokrotnie byłem umówiony na spotkanie w sprawie przedłużenia umowy ubezpieczenia domu i nigdy nie przyjeżdżał w umówionym dniu. przyjeżdżał tydzień po terminie bez wcześniejszego uprzedzenia o wizycie. Gdy ostatnio też był wyznaczony termin spotkania na którym zabrakło oczywiście przedstawiciela PZU, nie informując o niczym. Czekałem na te spotkanie ponad półtora tygodnia i doszedłem do wniosku, iż osobiście udam się do siedziby PZU. W placówce spotkałem owego przedstawiciela, który przywitał mnie pretensjami dlaczego przyszedłem osobiści przedłużyć umowę skoro on do mnie sam przyjedzie, szkoda tylko, że nie wiedziałem kiedy. Jak się potem dowiedziałem w momencie gdy przyjdę do placówki to pan P. nie dostanie procentu od podpisanej umowy. wówczas zrozumiałem jego zirytowanie. Warto było by pomyśleć o bazie klientów i informowaniu ich o końcu umowy, dziś to ubezpieczyciel powinien dbać o klienta i i wśród obecnych klientów prowadzić dobrą sprzedaż usług. Mobilny przedstawiciel ma bardzo dziwne podejście do swoich klientów, zastanawiam się czy wie coś o podstawach marketingu i PR wobec klienta.