Opinia użytkownika: luk
Dotycząca firmy: Vobis
Treść opinii: Ni nazwał bym tego obserwacją, a własnym doświadczeniem. A mianowicie miałem problem z myszką - nie reagował prawy klawisz, udałem się do sklepu w celu dokonania reklamacji, gdyż mysz była jeszcze na gwarancji. I od tego momentu zaczęła się fatalna obsługa po sprzedażowa. Przyjęto reklamację i kazano zgłosić się za ok. dwa tygodnie, gdy po tym terminie przybyłem po odbiór urządzenia, pracownik poinformował mnie, iż dostanę używaną ale w pełni sprawną mysz, nie miałem co do tego żadnych zastrzeżeń. Po przyjeździe do domu i podłączeniu okazało się, że nie działa. I znowu udałem się do tego salonu ta sama procedura co wcześniej plus niedowierzanie pracownika i insynuacja, iż kłamię. Po dwóch tygodniach znowu wizyta w salonie i znowu pracownik zapewnia mnie o sprawności tej myszy, gdyż jest ona jak nowa w pełni sprawna. Po przybycie do domu okazało się, że nie działa na dodatek wydało mi się to urządzenie jakieś znajome, niestety nie pomyliłem się i po dokładnym sprawdzeniu okazało się, iż jest to ta mysz, którą zdałem na samym początku tą w której nie działał prawy klawisz ( zgadzał się nr myszy). Zirytowałem się, gdyż poczułem się po prostu oszukany.