Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Levi's
Treść opinii: Wchodząc do sklepu nie usłyszałam powitania, po moim zwrocie dzień dobry także nie usłyszałam odpowiedzi. Jeden ze sprzedawców był bardzo zajęty przy kasie układaniem czegoś. Nikt się nie zainteresował moim wejściem, więc zaczęłam szukać sprzedawcy, który mógłby mi pomóc. Po chwili znalazłam panią i poprosiłam o pomoc. Chciałam kupić spodnie, opisałam jaki model mnie interesuje i pokazano mi 1 parę. Sprzedawca (kobieta) nie zaangażowany, sprawiał wrażenie pracy za karę, nie potrafił zaprezentować oferty spodni, po męczącej rozmowie dostałam 2 pary dzinsów do zmierzenia, przez mój 30 min pobyt w przymierzalni, nie zainteresował się czy spodnie pasują czy może podać inny rozmiar, spodnie nie pasowały, po ubraniu się i oddaniu mierzonych dzinsów przy kasie usłyszałam, że są jeszcze inne modele i stwierdzenie:"ale już nie chce Pani mierzyć", odpowiedziałam, że nie i zadałam pytanie dlaczego nie pokazano mi wszystkich interesujących mnie modeli jak o to prosiłam, przed pójściem do przymierzalni? Nie dostałam odpowiedzi.Podziękowałam i wyszłam mówiąc do widzenia, sprzedawca odpowiedział do widzenia. W żaden sposób nie zachęcił do powrotu do tego sklepu, a chciałam kupić spodnie za prawie 400 zł.