Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W związku z o trzymanym mailem z informacją o prośbie oceny usług świadczonych przez PZU, muszę „odtworzyć” wydarzenia z czerwca ubiegłego roku. Wybrałem się do oddziału PZU Inspektorat na Placu Cyryla Ratajskiego w Poznaniu. Było mi potrzebne potwierdzenie posiadania ubezpieczenia NW w celu przedłożenia przy podpisywaniu umowy o praktykę studencką. Moja wizyta została rozłożona na 2 dni. Powodem tego było to, że pierwszego dnia placówce wysiadł system, co nie umożliwiło sprawdzenie bazy danych. Drugiego dnia awarię naprawiano i udało mi się uzyskać moje zaświadczenie. Jednak muszę napisać, że nie było to takie proste. Placówka jest sporych rozmiarów i można tam łatwo zabłądzić. W sekretariacie miła pani skierowała mnie do działu Obsługi Sprzedaży, jednak źle wytłumaczyła mi drogę i w efekcie przez 10 minut chodziłem po piętrach nie mogąc znaleźć gabinetu. Wróciłem do sekretariatu spytać się jeszcze raz o drogę. Dopiero wtedy pani sekretarka zorientowała się, że nie powiedziała mi o jednym kluczowym korytarzyku (notabene ten korytarzyk może sprawić wiele problemów osobom otyłym) który prowadzi do poszukiwanego przeze mnie gabinetu. Gdy udało mi się dotrzeć do celu, specjalista ds. Obsługi Sprzedaży A. L. (dane sprawdziłem na wydruku, który posiadam) sporządził potwierdzenie mojego ubezpieczenia. Dużym pozytywem jest to, że urzędnicy byli bardzo mili i nie stwarzali sztucznych problemów. Również ochroniarz kręcący się po parterze nie sprawiał negatywnego wrażenia. Ogólnie rzecz biorąc, zostałem pozytywnie zaskoczony. Duże wrażenie robi wygląd placówki, który jest bardzo zadbany.