Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: Do sklepu wybrałem się po pizze i piwo. Przy okazji chciałem sprawdzić, co zmieniło się od mojej ostatniej wizyty. Już po wejściu duże zaskoczenie. Nigdzie nie zalegały palety z nierozpakowanym towarem. Dział z owocami i warzywami dobrze się prezentował. Gdy szukałem pizzy w zamrażarkach, widziałem w nich dużo asortymentu. Mrożonki były poukładane, ceny w odpowiednich miejscach. Gdy udałem się po piwo, zauważyłem, że podłoga w sklepie jest dość czysta, mimo zimowych warunków. Stoisko z pieczywem, które mijałem, było zapełnione, mimo wieczornej pory dnia. W dziale z napojami była pani, która układała produkty na pólkach. Udałem się do kasy. Były czynne trzy stanowiska. Byłem drugi w kolejce. Ogólnie kolejek w kasach nie było. Przygotowałem sobie kartę „Rodzinkę”. Osoba, która była przede mną, nie miała karty i kasjerka widząc, że ja mam przygotowaną nabiła mi punkty za jej zakupy. Gdy nadeszła moja kolej, pani przywitała mnie słowami „dzień dobry”. Stanowisko kasowe było czyste. Gdy czekałem na transakcję, bo płaciłem kartą, nastąpiła zmiana kasjerki. Nowa pani powinna mnie przywitać, czego nie zrobiła. Po skasowaniu zabrałem katalog z prezentami, który leżał na ladzie w dziale obsługi klienta. Za kasami znajdowała się też specjalna ekspozycja wybranych prezentów z katalogu. Podsumowując wizytę, sklep znacznie polepszył kwestie wyglądu , ekspozycji i dostępności asortymentu.