Opinia użytkownika: Konrad_29
Dotycząca firmy: Straż Miejska w Poznaniu
Treść opinii: Jakiś czas temu dostałem mandat z fotoradaru ustawionego przez poznańską Straż Miejską na jednej z ulic. Upłynął już termin płatności owego mandatu i niestety zgubiłem również druczek, nie znałem także numeru konta na które mógłbym wpłacić grzywne. W związku z tym postanowiłem zadzwonić do Straży Miejskiej i dowiedzieć się w jaki sposób mógłbym zapłacić mandat i z jakimi odsetkami. Zadzwoniłem pod numer podany na stronie internetowej, tutaj przedstawiłem swoją sprawę po czym całkiem miła Pani przełączyła mnie do kogoś innego, tu niestety nikt nie odbiera w związku z tym rozmowa została przekierowana do z powrotem do pierwszej rozmówczyni która powiedziała że przełączy mnie jeszcze raz i jeżeli znowu nikt nie odbierze to mam zadzwonić za 15min. Sytuacja się powtórzyła, więc zadzwoniłem po upływie tego czasu.. Tym razem się udało, ale ponownie zostałem przekierowany pod inny telefon tym razem odebrał Pan, który stwierdzi, że powinienem zapłacić mandat w terminie a teraz są tylko niepotrzebne problemy.. Wkońcu nie udzielił mi żadnej informacji tylko podał numer do działu finansowego i dopiero tam udało mi się uzyskać potrzebne informacje. Ogólnie jestem niezadowolony z takiej obsługi i podejścia do interesantów, tym bardziej, że było to w interesie SM żebym mógł zapłacić mandat i komentarze typu "trzeba było zapłacić od razu, teraz są tylko niepotrzebne problemy" uważam że są zdecydowanie nie na miejscu. Poza tym musiałem wykonać kilka telefonów zanim uzyskałem interesującą mnie informacje i trwało to zbyt długo. Tak więc ocena zdecydowanie negatywna.