Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: InterCars
Treść opinii: W celu nabycia klocków hamulcowych udałem się do Intercars. Obsługujący mnie Pan szybko znalazł część jaka mnie interesowała. Z numerkiem produktu udałem się do drugiego pomieszczenia, gdzie teoretycznie powinienem szybko uiścić zapłatę oraz odebrać części. Niestety trochę się pomyliłem. Aby podejść do kasy i zapłacić trzeba najpierw poczekać, aż wyświetli się na monitorze mój numerek. Nie byłem jedyną osobą która czekała na swoją kolej. Dodatkowo nie ma gdzie usiąść, dzięki czemu wszyscy klienci zmuszeni są do stania. Po ukazaniu się mojego numerka szybko zapłaciłem za części i mogłem odebrać swoje potrzebne klocki hamulcowe. Cały zakup od momentu wejścia do momentu wyjścia trwał nieco ponad pół godziny, gdzie prawie 80% czasu spędza się na czekaniu aż pracujący tam Panowie przyszykują towar. Ogromną zaletą jest jednak dostępność części oraz ich cena.